onsdag 1. januar 2014

Romjulshekling og "ny" start

Jeg elsker å bruke tid på håndarbeid, både strikking, hekling og sying.
Det er sjelden jeg får gjort alt jeg ønsker, for kveldene går så altfor fort. Men likevel må jeg alltid ha noe liggende som jeg kan finne fram i ei ledig stund.
I romjula bestemte jeg meg for å tenke langsiktig og allerede nå starte på julegaver til neste jul.
Så vil tiden vise om det er ferdig om ett år...
 
 
 
Jeg kan ikke røpe for mye enda, i tilfelle den tenkte mottakeren er innom bloggen.
 
I tillegg til at jeg har heklet i julen har jeg også inntatt stoooore mengder snop og usunn mat.
Nå er det på tide å gjøre noe med det.
I kveld har jeg brukt tid på nettet for å finne inspirasjon til lavkarbo-retter. Det kribler i fingrene for å prøve ut forskjellig, og foreløpig er det oppskriftene til fotballfruen jeg har surfet gjennom.
På bloggen hennes finnes det mange retter som ser utrolig fristende ut, og de skal testes en etter en.
Det er rart det der, men med en gang det blir et nytt år får jeg så lyst til å forandre.
Jeg får lyst til å sortere, kaste og få system i alle rom.
Jeg får lyst til å pusse opp, og enkelte rom står på planen utover vinteren og våren.
Så får vi se om tiden strekker til.
 
Vi blogges i morra!
 
Klem fra Inger Johanne
 
 
 

1 kommentar:

Jatte sa...

Er kjempekoselig å holde på med håndarbeid..ser ut som noe veldig fint du holder på med :D

Ønsker deg en fin start på det nye året,
Klemmer fra Jatte :)