torsdag 5. mars 2015

Mariusstrikk

En kveld uten strikking hører til sjeldenheten her i huset.
Etter at alle (nesten alle) pliktene er unnagjort er det godt å slenge beina i sofaen, og nyte kvelden.
I det siste har jeg strikket ganske mye. Og Marius-genser til en kollega var mitt romjulsarbeid. Den ble ferdig for noen uker siden, og er overlevert.
Tror hun ble fornøyd... Og jeg har allerede fått bestilling på en ny!






Hun har selv valgt fargene, jeg likte kombinasjonen.


Nå er det leggetid. Har mistet stemmen, og regner med at en god natts søvn gjør underverker!


Klem fra nord

2 kommentarer:

LisaM sa...

Kjempefin! Så snill du er som strikker på bestilling:) Håper det er fint vårvær hos deg om dagen. Herlig tid nå!:)

Inger Johanne sa...

Takk for det! Ja, når noen spør så sier jeg ofte ja til å strikke - men sier ingenting om når den blir ferdig... Det begynner å våres litt i nord, bare veier, snøsmelting og sol innimellom snøbygene. Gleder meg til våren kommer skikkelig i gang!