søndag 27. april 2014

Traktorgenser

Jeg har satt ny rekord!
Jeg er ferdig med årets første julegave.
Da vi tilbrakte mange solrike dager i Trysil i påsken, ble det god tid til strikking.
Og vel hjemme i Bodø har jeg montert den, og det er bare å vaske den som gjenstår.
Nå skal det strikkes flere gaver etter hvert.
 
 






Foreløpig er den litt "bulkete", men en vask/damping vil nok gjøre susen.
 
Etter ei helg med fotball er jeg klar for ei ny arbeidsuke.
Bare tre dager denne uka, så er det jammen helg igjen...
 
Stor søndagsklem fra Inger Johanne

4 kommentarer:

Mitt lille roterom sa...

Oj!
Alt igang med julegaver! Denne var flott!!
Hatt ei effektiv påske skjønner jeg ;)
Ønsker deg fine vårdager i Bodø.

Klem fra Ann Elisabeth

Unknown sa...

Fin den ble, og så godt det må være å være ferdig med ei julegave ;)

LisaM sa...

Så flink du er! Jeg er litt sent ute i år, har ikke laget noen julegaver enda, men med Drops salg i mai skal det iallefall planlegges og handles inn garn;)

Ønsker deg en finfin langhelg:)

Inger Johanne sa...

Tusen takk for hyggelige kommentarer. Det er ikke hverdagskost med julegaver som blir ferdig 8 måneder før jul. Trur jeg må benytte meg av drops-salg jeg og, så kan jeg lage enda flere.