onsdag 2. april 2014

Frokost-favoritt

Jeg har alltid, så lenge jeg kan huske, elsket brødskiver.
Tidligere spiste jeg brødskiver med pålegg iallefall 3 ganger om dagen.
Det har jeg nå forsøkt å gjøre noe med. Og det går over all forventning så lenge man har noe godt å erstatte det med.
 
Jeg har laget og bakt ulike rundstykker og brød, men nå har jeg fått en ny frokost-favoritt.
Joggert naturell, valnøtter og AKASIEHONNING!
Så enkelt og så godt!
 
 



 
 
Jeg har lenge fundert på dette med akasiehonning, og inspirert av "fotballfruen" måtte jeg kjøpe ei flaske.
Jeg spiser dette ofte til frokost og
jeg har flere ganger brukt det på kyllingsalat. Det anbefales!
Salat blir aldri mer det samme uten.
 
Ha en koselig kveld!
Her er det Truls og hurtigruten på TVen.
 
Inger Johanne
 
 

Ingen kommentarer: