søndag 30. mars 2014

Stillheten i naturen

Vi er så heldig å ha lysløypa og uendelige muligheter til å komme oss ut i skog og mark rett utenfor stuedøra.
Så på morran i dag, før de andre i huset hadde noen som helst planer om å forlate den gode varme dyna, tok jeg med meg kameraet ut på tur.
Det eneste som fulgte meg på turen var fuglene som sannsynligvis ønsket seg vår og varmere vær.
 
Det er rekreasjon å kjenne på stillheten utendørs, da dagene går i ett, med jobb, familie, hus og allverdens plikter.
Dette skal jeg bli mye flinkere til, både hverdag og helg.
Det koster så lite, og så har man så mye igjen for det.
 
 

'




 
Skulle ønske jeg hadde et lite snev av Lars Monsen i meg.
Men er nok ikke helt der enda.
 
Ny arbeidsuke venter.
Og innimellom øktene skal jeg jammen komme meg ut i skog og mark.
 
Inger Johanne
 
(Mamma og pappa; her har de også gått!)

Ingen kommentarer: