lørdag 1. mars 2014

Velkommen mars!

Tenk at to måneder av 2014 allerede er unnagjort.
Dager som aldri kommer tilbake.
Det er rart å tenke på.
Det har enda ikke blitt vinter i Bodø, og jeg føler at jeg har hatt påskeferie i stedet for vinterferie.
For det er til tider VÅRSTEMNING i byen.
Fortauene er feiet, gjørmete grusveier og sola begynner så smått å varme.
Det er ei deilig tid vi går i møte.
Jeg har hatt ei ukes ferie (avspasering), og det har vært like deilig som alltid.
Dagene har gått fort, og de har stort sett blitt brukt til oppussing av jenterom.
Vi er fremdeles ikke ferdig, men har kommet veldig langt.
 








To puter fra "Barfota" er i hus.
Jeg vokter de godt, ingen får lov å "kødde" med disse...
 
 
 
 
En sniktitt av jenterommet.
Eieren av rommet har malt (på bilde; bare ett strøk blåturkis), mens mor har malt de tre andre veggene i fargen "kalk".
Og nå skal jeg ikke glemme hvor elendig jeg er til å helsparkle vegger, og for et forferdelig arbeid det er å fjerne malerstrie.
Jeg har sagt det tidligere, men glemmer det mellom hver gang.
Derfor går jeg i gang med å renske veggene med ny frisk...men aldri mer! 
 
I morgen er det søndag, og vi skal i barnedåp til ei prinsesse!
 
Klem fra Inger Johanne

Ingen kommentarer: