torsdag 5. april 2012

Jenterom

Skjærtorsdag eller ei, i dag var det ingen vei utenom. Rommet til Ingrid Malene har gjennomgått en real vask, og det er alltid en god følelse etter at det er gjort. Med nyoppredd seng, og et ryddig rom kunne jeg også ta bilder her i dag.

Vimpelrekka er hjemmesydd.

Sengehimmel fra Ikea (tror jeg) kjøpt på loppis, nattbord og lampefot fra loppis (fikset litt på nattbordet), sengeteppet er heklet av ei eller anna superflink dame i mannens familie.


Hyllene er skuffer fra en kommode, med pålimt papir fra Tilda.

Skrivebord kjøpt på bruktbutikken til fotballklubben Grand. Det var opprinnelig i teak og svart, men jeg malte det i hvitt og isvann. Liker det veldig godt, både form og farge.

Stolen er kjøpt på loppis, og etterpå trukket om. Tror jeg skal male den også, en gang.
Kvisten skal få fuglepynt er planen. Da jeg får rotet fram symaskina.

 Ingrid Malenes første sko pynter opp på hylla, som selvfølgelig er kjøpt på en  bruktbutikk i byen.

Og til slutt; settekassa jeg fikk i gave for mange år siden. Da jeg hadde den som pynt på rommet, var den trehvit med kork bak. Jeg har pyntet den med maling og papir fra Tilda.

Ha en fablaktig skjærtorsdag!
Her blir det taco og TV etterhvert.

Inger Johanne


Ingen kommentarer: