lørdag 21. april 2012

Vårlige farger

Det er langt imellom innleggene på bloggen, men tida går jo så fort. Ei arbeidsuke raser avgårde, og det føles som det kun er mandag og fredag i ukene. Når helga kommer er det stadig vekk noe som skjer, og denne helga tilbringer jeg på fotballbanen med dattera i aksjon.
Snøen ligger enda her nord, men det nærmer seg vår i lufta (selv om det er kaldt). Krokusen blomstrer, og vi kan ta fram sykler og joggesko. Det er så deilig.
Med våren og lysere kvelder kommer også lysten til å rydde, sortere få orden i ting og tang inne. I morgen skal jeg fjerne vinterklær, og få system i gangen. Jeg skal vaske funnene fra bruktbutikkene i dag (lykke), og jeg skal
HEKLE!


Kjøpte litt garn i dag, som skal bli pute. Vårlige farger som skal pynte opp i sofaen.
Muscat fra Drops.

I morra viser jeg dere funnene jeg gjorde i dag, fra brukten...

Ha ei fin helg videre!
Klem fra Inger Johanne

Ingen kommentarer: