søndag 22. april 2012

Fra bruktbutikken

På annenhver blogg jeg er innom leser jeg om loppemarked på loppemarked. I Bodø er det lite av den slags, så jeg må nøye meg med bruktbutikkene. Men jeg finner stadig vekk noe der også jeg.
Innimellom fotballkampene i helga, ble det jammen tid til en runde på bruktbutikkene. Jeg leter først og fremst etter retrostoff og små møbler, og denne gangen var jeg veldig fornøyd med fangsten.





Flere dyne- og putetrekk i de nydeligste farger.
Her skal det sys!

Ha ei fin kommende uke!

Søndagsklem fra Inger Johanne


4 kommentarer:

This and Dots sa...

O lykke! Dette var ingen dårlig fangst! :) Du er atskillig flinkere enn meg til å blogge! :)

Ingrid sa...

Oi, så mage fine stoffer! Heldige deg som får boltre deg i disse :)

Anna Therese sa...

Så heldig du har vært med fangsten :) Finner aldri noe slikt eg når eg er på fretex eller loppemarkeder. Men de forsvinner vel raskt! Ligger meg til som følger på bloggen din eg :) Ha en fin uke videre!

Inger Johanne sa...

Flott at du vil følge bloggen min, det setter jeg stor pris på.

Ha en koslig kveld fortsatt!

Klem fra Inger Johanne