søndag 13. april 2014

Kosejakke

Dette hadde jeg ikke trodd.
At jeg faktisk skulle bli ferdig med jakka mi så fort.
Men her er den altså.
Synes kanskje den ble litt stor og "hengslete", men blir god å slenge på seg når det er kaldt.
Ei skikkelig kosejakke.
 
 






 
Strikket i Drops Alpaca.
Mjuk og god!
 
I morra tidlig drar jeg og ungene "hjem" til Trysil på påskeferie.
Håper på mange avslappende dager med masse, masse SOL!
 
Og nytt strikkeprosjekt er selvfølgelig med i kofferten.
Jeg har startet med julegaver!
 
God påske!
 
Inger Johanne

2 kommentarer:

Mitt lille roterom sa...

Den jakka så alldeles supergod ut.
Myk og god ser den også ut til å være - og lekre farger :)
Ønsker deg fine påskedager hjemme i Trysil.
Vi holder til på Båtstø i Elgå, men 3 dager hjemme nå pga jobb...
Kos deg - klem!

LisaM sa...

Herlige farger du har valgt♡ og da gjør det ingenting om den er litt stor;) Tenker den blir deilig nå utover våren!
Håper dere hadde en fin ferie, det var iallfall knallfint vær!:)