tirsdag 31. desember 2013

Vi vinker farvel til 2013

Året som snart er over har gått fort, synes tiden flyr avgårde.
Og snart kan vi ønske et nytt år velkommen.
Vi må virkelig sette pris på at vi får oppleve nyttårsaften år etter år, selv om det er lett at man tar det for gitt.
Vi er alle friske og raske, og har det bra på alle mulige måter.
Hva mer kan man ønske seg?
 
Året 2013 i bilder
 
Januar
Jeg pyntet lys med servietter og var glad for at solen kom tilbake over fjellene.
 
 
 
Februar
Vi var i Trysil på vinterferie. Og jeg nøt en (mange) kopper te fra fine kopper.
 
 
 

Mars
Jeg strikket påskeegg. Og vi feiret påske i forferdelig mengder snø.
 
 
 
April
Jeg malte sjenken i stua, og er fortsatt veldig fornøyd med den.
 
 
 
Mai
Vi begynte å pusse opp gangen og stua fikk vårlige farger.
 
 
 
Juni
Vi feiret at vi fikk tenåring i huset og jeg la om kostholdet til minst mulig karbohydrater.
Hjemmelaget Bounty er snadder.
 
 
 
Juli
Vi nøt sommerferien i midnattsolens rike og Tallin. I tillegg var det full rulle med oppussing.
 
 
 
August
Vi gjorde oss klar til å få nytt kjøkken, og levde i det komplette kaos noen uker.
 
 
 
September
Vi fikk levert kjøkkenet 3. september og nesten hele måneden gikk med til oppussing.
 
 
 
Oktober
Jeg ble "gammeltante" til ei prinsesse som fikk hjemmestrikket sett i gave hos oss.
 
 
 
November
Det nærmer seg advent og jul. Siste helga i november pyntet vinteren opp vinduene på utsiden.
 
 
 
 
Desember
Tiden gikk med til å forberede julen, og om noen få timer er det altså et nytt år.
 
 
Jeg ønsker alle et riktig godt nyttår!
Jeg satser på et enda bedre bloggeår neste år.
 
Klem fra Inger Johanne

2 kommentarer:

Mitt lille roterom sa...

Herlig og se tilbakeblikket ditt for 2013 og det har jo vært litt av hvert!
Gleder meg til å følge bloggen din videre.
Stor klem fra meg til deg med ønske om godt nytt år 2014 :)

Mitt lille roterom sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.