torsdag 26. desember 2013

Jul på loftet

Jeg er glad i loftstua vårres. Det er godt å ha en plass der man kan slappe helt av, og man kan "stikke" seg litt bort hvis man ønsker det.
Den brukes ofte når vi ikke er enig om hva vi skal se på TV... Vi har nemlig TV både i "hovedstua" og på loftet.
I ettermiddag sitter jeg på loftet og hekler (ja, jeg har startet på noe som skal være julegave om et år).
 
Jeg har pyntet til jul her oppe også. Pepperkakeformer kan godt henges opp når de ikke brukes til baking.
 


 Den blå stjerna har jeg brettet av papir, pynten i taket og kulene er fra Søstrene Grene.
Broderiet har jeg fått i gave fra ei god venninne, og lysglasset har jeg fått fra gudmorungen min.
Pynten som henger på kvisten helt til høyre har sønnen i huset laget i barnehagen for mange år siden.
 
 

 
Nyt de gode juledagene.
Det gjør vi!
 
Inger Johanne

Ingen kommentarer: