torsdag 2. januar 2014

Julegaver "made by me"

Hei!
Til julen som vi nettopp har kost oss gjennom laget jeg noen få julegaver, men selvfølgelig alt for få dette året også. (Derfor har jeg allerede nå startet på gaver til neste jul).
Har vel aldri vært kjent for å tenke så langsiktig, så det er kanskje derfor jeg ikke kommer på dette med hjemmelagde julegaver før vi har bladd over til oktober på kalenderen. Og da er det jo nesten for sent... Det skal sies at jeg gjorde noen få i sommer da.
Men iallefall, her kommer noen av mine egenproduserte julegaver i år.
 


 
Samme kjole sett forfra og bakfra.
 


 
I tillegg strikket jeg 5 kopptuer og 1 Kari Traa-lue.
 
Så det ble da litt.
Liker du å gi bort og få hjemmelagde gaver?
Selv blir jeg veldig glad for å få det.
 
I morgen er det jobb igjen. Undres på om jeg får sove i natt?
 
Torsdagsklem fra Inger Johanne
 

Ingen kommentarer: