søndag 18. mai 2014

Vel overstått!

Vi har passert midten av mai, og to merkedager er ferdig feiret.
Fredag hadde jeg bursdag, og feiret på forskudd på torsdag.
Kaker og kaffe ble servert, og heldig som jeg er, fikk jeg mange flotte gaver.
 
 
 Røde roser fra de jeg bor under samme tak med.





I tillegg fikk jeg telt fra mann og barn.
Og en fin kjølebag/ piknikbag med pappservise, godis og kaffeboks fra ei god venninne med familie.
 
 
Jeg føler meg heldig, og er klar for telttur med piknik!
Jeg fikk flere ting også, og det skal du få se senere i uka!
Har knipset bilder i "vilden sky" i dag.
 
 
Ha ei fin ny arbeidsuke!
 
Inger Johanne
 

1 kommentar:

sjarmerende kusiner sa...

Veldig fint med røde roser i de fargede flaskene til alt det hvite!
Og gratulerer med dagen som var
:-)
God ny uke!
Trude C.