mandag 26. mai 2014

En av ti

I går måtte jeg komme meg ut på tur.
Det var strålende solvær, og en smak av sommer.
Jeg pakket vann og eple i sekken, og tok turen opp til Finnkonakken, 510 m.o.h.
Høres kanskje ikke så høyt ut, men for meg var det en god og slitsom tur.
Og når jeg endelig nådde toppen (etter å ha gått feil og dermed litt omveier...) glemte jeg slitet med å kommer seg opp.
En fantastisk utsikt!
 
 












 Kjærringøy!





Her var det bratt! Ganske rett ned!
 
Er det rart jeg elsker Nord-Norge?
Finnkonakken er en av toppene som er med i årets "Ti på topp".
Anbefales!
 
 
Mandagsklem fra Inger Johanne

3 kommentarer:

Unknown sa...

Så flink du er, da. Kjempefin natur...mem pass deg så du ikke detter ned noen skrenter.

Mitt lille roterom sa...

Å herlige nordland <3
Tror du er ganske nær Festvåg her :)
Der har jeg vært mange ganger - men ikke så høyt opp som deg ;)

Ha ei flott uke videre!

Klem fra Ann Elisabeth

Inger Johanne sa...

Ja, er det ikke vakkert?
Ann Kristin, jeg er forsiktig...og denne toppen hadde god plass øverst!
Ann Elisabeth: nærmere Festvåg enn dette kommer man nesten ikke. Utrolig vakkert!