søndag 25. mai 2014

Strikkeinspirasjon

Jeg må innrømme at jeg ofte bruker mer tid på datamaskinen enn jeg burde.
Det blir mye interiør, men også veldig mye håndarbeidsinspirasjon.
Jeg ser på blogger, strikkesider, heklesider og ofte er det lett å klikke seg videre og videre og videre.
Det finnes en hel jungel der ute med kofter, luer, sokker, gensere, kjoler og babyklær. Og jeg blir så inspirert.  Men når mye av tiden blir brukt til å bare SE på det andre har laget, blir det selvfølgelig mindre tid til å strikke selv. Det blir noen omganger nå, og noen omganger da.
Så det tar noen uker før det jeg lager blir ferdig (hvis det noengang blir ferdig...)
 
Da jeg hadde bursdag for to uker siden var jeg så heldig å få oppskriftsheftet i gave av søstra mi og familien.
Og her er det MYE fint!




 
 
Muligens blir det neste på pinnene en "Bella-tunika"
Nydelige mønstre og farger!
 
 
I dag er det sol i nord.
Da er det vel bare å komme seg ut!
 
Søndagsklem fra Inger Johanne
 
  
 


Ingen kommentarer: