søndag 16. september 2012

UFOer i fleng

Jeg er ivrig når det gjelder håndarbeid. I overkant ivrig kanskje...iallefall hvis man bedømmer etter hvor mange uferdige prosjekter jeg har liggende.
Jeg elsker å  begynne på noe nytt, og det fører selvfølgelig til at langt ifra alt blir ferdig.
Men en dag skal du se, så kan jeg ligge å varme meg under et av pleddene
 som er "under produksjon".
 
 
 
Mangler noen få omganger strikking, og så montering. I tillegg skal det nålefiltes "pynt" rundt hele pleddet.
Til slutt skal det toves.
 
 
 


 
Mangler omtrent halvparten her.
Skal bli sengeteppet til sønnen i huset (var planen).
Kan jo hende han er gift og har ei stor dobbeltseng før jeg er ferdig med dette...


 
Mangler mye på dette pleddet.
Men jeg elsker fargene, så jeg må gjøre det ferdig.
 
 
 

 
Detter pleddet er nærmest målet.
Har igjen 4 ruter å strikke, og montering av tre remser.
Så her er det faktisk håp om at det kan varme meg i vinter.
 
Til opplysning er dette bare en brøkdel av alle prosjektene jeg har liggende.
Jeg kan nevne hardangerduker, puter, sying...og mye mer.
Noen som kjenner seg igjen?
 
 
 
Ha ei fin uke!
 
Søndagsklem fra Inger Johanne

Ingen kommentarer: