søndag 2. september 2012

Gammelt og slitt

Den dagen vi var på visning for å se på huset vi nå bor i, så jeg et fint skap i boden. Det var gammelt og slitt, og merkbart brukt. Men jeg likte det.
Mens vi enda vurderte huskjøpet, tenkte jeg på skapet. Fikk jeg ikke huset, så nøyer jeg meg med skapet...
Huset ble vårt ganske raskt, og dagen vi overtok var en stor dag for oss.
Og tenk...i boden stod fortsatt skapet.
Jeg ble så glad så glad, at skapet etterhvert fikk flytte opp i stua. Mannen er ikke like begeistret, men mange andre som har vært innom har kommentert skapet "mitt".
Jeg hadde en plan om å male det utenpå i og med at det er to forskjellige farger på endeveggene. Men skapet er så sjarmerende som det er, så det har fått beholde sin ytre "skjønnhet".
Innvendig beiset jeg det med fargen "drivved".
 
 


















 
Ha en fin søndag!
 
Her blir det rydding, vasking og bursdag til kollega!
 
Klem fra Inger Johanne
 
 

Ingen kommentarer: