søndag 23. september 2012

Loppis igjen

Jammen ble det en loppistur i helga også.
Og denne gang var jeg fornøyd med kuppene. Bare se!
 
 
 
Denne skal males og henges på dattera sitt rom. 20 kroner da gitt.
 
 

 
Tror det blir bengalakk i ei knallfarge. Tenker det blir stilig!
 
 


Til nye syprosjekter...når jeg får ånden over meg.







 
Og det beste av det beste. Endelig ble det min tur til å finne et vatteppe.
Henger ute til tørk allerede.
Og jeg må nok snikinnføre dette i huset, regner med at mannen i huset ikke ser på dette som et kupp.
 
 
Klar for ny (hard) arbeidsuke.
17 kontaktmøter i løpet av uka!
 
Søndagsklem fra Inger Johanne

2 kommentarer:

smilehull sa...

Så heldig du har vært da! Var det på Grønnåsen? Jeg skulle egentlig dit, men så ble vi syk hele familien:( Dårlig timing! Heldigvis hadde jeg et par snille venninner som var der, og som kom hjem til meg med en fin gammel flora i farger! Det har jeg leta lenge etter:) Så da ble det litt utbytte, tross alt.

Lykke til med kontaktmøtene! :)

Inger Johanne sa...

Hei!
Kjedelig å bli syk når det endelig er loppis i byen. Det er jo veldig sjelden, dessverre.
Bokhylla og medisinskapet er fra Grønnåsen, resten er fra Røde Kors butikken. Fornøyd jeg!
Og i helga er det Bertnesdagan. Håper å gjøre noen nye kupp der.