mandag 2. juli 2012

Skrivebord

Da var endelig hobby/ garderoberommet ferdigmalt, og klart for innflytting og innredning.
Det eneste som er på plass foreløbig, utenom klærne våre er skrivebordet jeg kjøpte i helga.
Det trengte en omgang teakolje (eller to), og så ble det som nytt.



Bordet er rimelig stort, så her får jeg god plass til symaskina. Og...antagelgvis masse rot.







3 praktistke skuffer på hver side av sitteplassen. De skal jeg fylle med sysaker og andre hobbyting.



Og til slutt; ei smart skuffe i midten. Fin å bruke til trådsneller.


Etterhvert skal jeg få inn ei hylle for å ha stoffer i, i tillegg skal jeg få opp flere hyller på veggen.
Oppbevaring er det viktigste på rommet, slik at jeg får et system (er ikke så god på det).
Gleder meg til å tilbringe mange kreative timer her inne.

Ha en strålende mandagskveld, enten du har sol eller regn som her i nord.

Inger Johanne

Ingen kommentarer: