torsdag 5. juli 2012

Noe gikk galt...

...med grytekluten.
Jeg har testet ut ei av oppskriftene i boka om heklede og hakkede grytekluter.
Og sånn gikk det:







Synes du dette ligner?







Det er noe som er riv ruskende galt, men jeg vet ikke hva.
Det jeg med sikkerhet kan si, er at jeg har altfor mange spisser i forhold til oppskrifta. Kanskje så mye som dobbelt så mange?
Vet ikke om jeg gidder å prøve en gang til.
Tror jeg begynner på ei pute av bomullsrester.

Ha ei god natt, og en fin fredag.
Har nyter vi ferien, og godværet. Deilig!

Torsdagsklem fra Inger Johanne

1 kommentar:

Mitt lille roterom sa...

Hei!! Men det ser da noen lunde likt ut - skal du ikke vri den ene under og den andre over før du hekler siste omg eller noe? Du har jo like mange spisser som den rosa, så derfor tror jeg det er noe slikt.... Spent på å høre om du finner ut av det....Klem med håp om at jeg kan være med å løse mysteriet ditt ;))