søndag 8. juli 2012

Orden i sysakene

Begynner å komme enda mer i orden på hobbyrommet. Har sortert både stoff og garn, så nå blir det enklere å sette seg ned å sy. Jeg finner det jeg skal ha, og har en bedre oversikt over farger og stoff.
Gleder meg allerede til august (etter ferien), da kan jeg ta i bruk rommet for fullt.
Å, så kreativ jeg skal være...

Små, søte papirruller fra Søstrene Grene. 
Potter fra Ikea.



 Et loppekupp. LUXO-lampe.


Med decopage-lakk har jeg "kledd" en pringles-boks med papir fra Søstrene Grene.
Den huser strikkepinnene.



 Hobbybøker på rekke og rad.
Både strikk, sy og hekle. Foreløbig ganske ubrukt, men kjekt å ha.



 Rommet sett fra "garderobe-siden".
Skal sette opp enda flere hyller etterhvert. Boksene i forskjellige farger er tomme blikkbokser malt med hobbyfarger.
Ble det ikke fargerikt?

:)

Om ett døgn sitter jeg på toget på vei til Trysil.
Gleder meg masse, selv om det er meldt regn, regn og atter regn.
Og når man skal sitte på toget så lenge trenger man lesestoff og hekling. Det skal jeg vise i morra.


Søndagsklem fra Inger Johanne

2 kommentarer:

Mitt lille roterom sa...

Så flott rom du har fått til sysakene dine!! Ja, der får du helt sikkert maaange koselige timer til høsten - spent på å se alt som blir kreert :))
God tur sørover i regn og til regn..
Men sommer er det likevel :)
Klem!!

Inger Johanne sa...

Takk for det!
Å ja det blir mye kreativt fra nord i høst...
Gleder oss til å komme til Trysil, sjøl om det regner.