torsdag 2. februar 2012

Ei lampe her, og ei lampe der

Jeg har mine favoritting på loppemarkeder; stoff, lamper, småbord/ hyller. Det er det jeg ser etter aller først. Noen lampekjøp er det blitt, og jeg flytter stadig vekk rundt på de. Etter jobb i dag vasket jeg hele kåken, og for å gjøre vaskinga mer spennende så må jeg finne noe "nytt" å pynte med.

Denne satte jeg i vinduet i stua, der den hvite stod tidligere.

Kjøpt i Sverige på ferietur i sommer. Betalte 10 kronor.


Lampa som tidligere stod i vinduet står nå her, ja på Fretex-kuppet mitt.



Lampe fra Jac Jacobsen som visstnok er et rimelig kjent merke... Kostet meg nesten ingenting.

Nå legger jeg bena høyt, setter meg godt til rette og ser gjennom "stoff og stil" - katalogen som kom i posten i dag. Og så feirer jeg at jeg har vært så flink i dag med å bestille litt stoff...

I morra er det ukas beste dag. JIPPI!

Inger Johanne

Ingen kommentarer: