søndag 29. januar 2012

UFO

Ja, jeg har noen uferdige prosjekter liggende. Hadde bestemt meg for at etter jul skulle jeg ikke starte på noe nytt men heller gjøre påbegynte prosjekter ferdig. Det har holdt sånn nesten...
Dette pleddet startet jeg på for et par år siden, og jeg nærmer meg slutten. Har ei halv remse igjen, og litt sammensying før pleddet måler ca. 200 x 150 cm. Må bli ferdig før vinteren er over.

Mønsteret er fra Dalegarn, og garnet jeg har brukt er Falk.




Fire forskjellige mønstre og fire forskjellige farger. Blir godt og varmt å kose seg under pleddet, med tekoppen på siden og noe nytt på pinnene. Men det skjer ikke enda.

Her er det "ingen grenser" på TV-skjermen.

Inger Johanne

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Åh, så fint! Guri, så flink du er, om det tar litt tid, hva så? Det er jo et stort prosjekt da :)

smilehull sa...

Så utrolig fint det var! Og for et arbeid...imponert!

Her inne hos deg var det jammen koselig også:) Melder meg glatt som følger, og gleder meg til fortsettelsen. Morsomt å følge noen fra egen by også. Fra samme siden av byen også, etter utsiktsbildene å dømme:)

Fortsatt fin arbeidsuke til deg!