onsdag 11. september 2013

En ny "opplevelse"

Vi bruker fortsatt de fleste ettermiddager på kjøkkenet. Men vi lager ikke mat akkurat.
Her går det i hamring, saging, borring og ikke minst å lære noe nytt hver dag.
I går kjøpte vi oss stikksag. En enkel og liten variant, men den duger foreløbig til vårt bruk.
I kveld har jeg (ja, JEG) saget ut hull i midten av både kitchenboard og smart-panel-plater.
Og så artig det er. Når man får det til. Akkurat det gikk veldig bra, og hullene passet til det som var "laget" fra før. Jeg er så stolt. Nå ser jeg for meg at jeg kan lage runde bord og diverse andre møbler og pynt.
 
Nå er det elektrikeren som skal gjøre siste jobben. Og så gjenstår litt maling og listing.
Så er vi i mål!
 


 
Vurderer omskolering igjen... til snekker.
 
Ha en koslig kveld og god natt!
 
Klem fra Inger Johanne

Ingen kommentarer: