onsdag 18. september 2013

Det strikkes

Uka går usannsynlig fort. Jeg synes ikke jeg får tid til å gjøre alt jeg har lyst til.
Jeg ser så ufattelig mye jeg vil prøve, både innen interiør, håndarbeid og småpuslerier.
Ettermiddagene går så fort, og ofte er det fotballkamp som står på programmet. Det er kjempeartig, det er ikke det. Men jeg må innrømme at jeg gleder meg til neste uke da sesongen er over for begge to. Kankje blir det litt roligere tider...bare jeg blir ferdig med 18 kontaktmøter...
Da skal jeg begynne med julegaveproduksjon for fullt.
 
Men i kveld er det strikking av babyteppe som er i fokus. Ei lita jente kan komme til verden når som helst, og jeg må henge i.
 
 
Ha en fin midt-i-uka kveld.
Jeg skal bare hente 6 sekker dopapir før jeg synker ned i sofaen.
 
Inger Johanne

1 kommentar:

Ruths datter sa...

Karnappet ditt ble fint under her.Ja tiden flyr også her. Med jobbing og alt tyt. Har også lyst til å ha mere tid til "koselige" ting. Når viblir pensjonister kanskje...ha ha.
klemz