søndag 11. august 2013

Sommeren i bilder del 2

Hver sommer tilbringer vi flere uker hos mamma og pappa i Trysil.
I år var selvfølgelig intet unntak.
Vi har hatt deilige, avslappende dager, med mye godt vær. Det liker vi.
Vi har tilbrakt noen dager på setra, med bading, beising og maling av kjøkken, grilling med "storfamilien" og kos.
 

Tannpuss ute hører med til seterlivet.
 

 
Her har jeg og mine søsken tilbrakt mange timer i barndommen. Sommeren på setra bestod av mye bading, dagen lang.


Multeplukking. (Jada, vi fant multe og)
 


Ingrid Malene har prøvd ut den gamle måten å vaske klær på. Jeg er veldig glad for at vi har vaskemaskin...
 

 
Fine blomster som forteller at sommeren er den beste årstiden.
 
 
Ingenting kan måle seg med jordbær rett fra hagen. (Plukket med gummihansker fordi det var brennesle i nærheten)
 
Nå er ferien slutt,
men jeg kan se tilbake på mange fine dager sammen med dem jeg er aller mest glad i .
 
I morgen er det tilbake på jobb, vi er igang med nytt skoleår!
 
Ha en flott søndag videre.
 
Inger Johanne

Ingen kommentarer: