lørdag 24. august 2013

Dilla

Mange har kjøpt det nye bladet "Dilla på håndlaget", og jeg er en av dem.
Jeg elsker håndarbeid, men har altfor lite tid til å sette alle ideene "ut i livet". Dessverre.
Enkelte dager kan jeg gå på jobb og lengte etter strikketøyet mitt, og glede meg til kvelden da jeg kanskje får tid til å sette meg ned. Det gir meg virkelig ro i sjelen å holde på med strikking, hekling eller sying. Derfor tar jeg meg litt tid nå også, innimellom kjøkkenarbeid.
 


 
 
Litt senere i kveld skal jeg ta fram strikkinga, slik at jeg blir ferdig med teppet som ei lita jente (som ennå ikke er født) skal få.
Kanskje tar jeg meg tid til å finne potter til blomstene også?
Men aller først; skrape tapet.
 
Kos deg på denne fantastiske lørdagskvelden!
 
Klem fra Inger Johanne 

Ingen kommentarer: