søndag 7. juli 2013

Mitt liv med malerstrie

Her i huset finnes  fantes det ca. 10 ulike typer malerstrie. Jeg er ikke akkurat noen stor fan av det, så jeg har startet jobben med å bli kvitt noen... Foreløbig er det bare gangen og sønnens soverom som er strippet for tapeten, men jeg satser på at det blir flere rom etterhvert.
Det tar tid å fjerne den, men det blir bra etterpå.
Her er et lite utvalg, men det finnes flere (vær du trygg).
 






 
Er det ikke mange vakre mønstre?
Det er helt greit for meg at andre har det, men akkurat nå liker jeg slette vegger eller kanskje malt panel? Plutselig en dag endrer jeg mening (det skjer fort her i huset), og da legger jeg malerstrie igjen...
 
Til slutt et bilde av gangen sånn som den ser ut nå.
Skal legge ut flere bilder, men venter på ei glassdør blant annet.
 
 
Vi er sååå fornøyd med gangen vår (legg merke til at "listesjefen", les "meg" ikke har spikret fast golvlistene ennå).
 
Nå er det to dager til jeg tar ferie fra oppussing og setter kursen mot Trysil.
Jeg gleder meg masse, masse og håper på bedre og varmere vær.
Har hatt en veldig kald opplevelse på Glimt-kamp i dag. Men det varmet litt at de vant 4-0.
 
Ha ei fin uke!

Ingen kommentarer: