torsdag 4. juli 2013

Grove scones

Nå tror du sikkert det er vanlig at jeg "dekker" frokostbord til meg selv hver morgen? Men, det er nok dessverre langt fra sannheten.
Det er vel dette vi kaller et typisk bloggebilde; med blomster og serviett?
Ja, hva gjør man ikke for at det skal se fint ut.
Det jeg egentlig vil vise er de nydelige sconsene jeg lagde før frokost i dag. Det var virkelig nam, nam. Jeg lagde bare halv porsjon ettersom jeg og mannen er alene uten barn...(som uansett ikke ville spist de).
Oppskriften fant jeg HER.
 


 
Med så god frokost var jeg klar for å ta fatt på dagens gjøremål; oppussing av gutterom.
Jeg har fjernet tapet, og er snart klar for grunning og sparkling.
I morgen blir det bytur for å kjøpe maling...
Dagen avsluttet jeg med gåtur opp til en kollegas hytte. Vi hadde et strålende vær, med sola som skinte og fisken som vakte. Kan man ha det bedre egentlig?
 
Klem fra Inger Johanne

1 kommentar:

Irene sa...

Akkurat de samme lagde jeg her om dagen også - veldig gode tykkjer je :) Ha en fin sommer der oppe i nord :)