mandag 17. juni 2013

Søstrene Grene har ankommet

"Byn æ bor i" utvides stadig med butikker.
Denne gangen er det en av favorittbutikkene mine, Søstrene Grene som har startet opp i byen.
Så er du i Bodø en gang, ta deg en tur til Glasshuset og besøk butikken.
Jeg elsker de lave prisene og de mange "småtingene" de selger.
 
 
Da jeg var i Trondheim i høst hadde jeg lite plass til å frakte med meg alle de fine eskene.
Men nå kan jeg jo fylle hele huset med dem. I love it!

 
Det har vært ei travel helg, så jeg har bare vært en snartur innom foreløbig.
Meeeeen, og 4 dager har jeg ferie og får et hav av tid.
Da kan jeg shoppe da!
 
Klem fra Inger Johanne
(som i kveld har studert "regler for rømningsvei på loft", garderobeskap fra Ikea og mye, mye mer.
Og vi har bestilt Norema-kjøkken! Fordi vi får gratis montering!
 

1 kommentar:

Anna Therese sa...

Eg virkelig elsker den butikken :)
Vær gang eg reiser inn til byn ( Bergen) så må eg alltid innom å se hva nytt de har fått frem i hyllene sine! Kos deg på shopping ;)