søndag 16. juni 2013

Babybesøk

Oi, det er nøyaktig to uker siden jeg hadde forrige blogginnlegg. Men jeg er her fortsatt for de som lurer. I det siste har jeg/ vi vært mye borte og hatt mye å gjøre da vi har vært hjemme.
19 halvårsvurderinger er ferdig skrevet, vi har malt litt i gangen  ( som ennå ikke er ferdig), vi har tilbrakt mange ettermiddager og kvelder på fotballbanen og med våren arrangeres det avslutninger både her og der.
Tida strekker rett og slett ikke alltid til. Kan ikke døgnet få noen timer ekstra?
 
Derfor har jeg altfor liten tid til
-strikking/ håndarbeid
- husarbeid (glad jeg har en mann som vasker litt i ny og ne)
-slappe av og nyte våren
-gjøre hagearbeid
-pusse opp
 
Men, om ei uke er det ferie. I 7 uker. Det ser jeg fram til.
 
I går/ natt var vi i bryllup hvor vi feiret et strålende vakkert brudepar!
Og i dag skal vi på babybesøk til en liten gutt.
Teppet er ferdig strikket, vasket og klart til levering.
 


 
I nord er det regnvær og grått i dag så vi tilbringer dagen inne.
 
Ha en fin søndag!
 
Inger Johanne
(som lover å blogge oftere)

Ingen kommentarer: