lørdag 11. mai 2013

"Ny" vase

Jeg er dessverre ikke født med den største tålmodigheten,
og derfor elsker jeg små prosjekter som ikke tar lang tid.
Denne gangen er det en vase kjøpt på loppis som har fått litt fornying.
Jeg malte den to strøk med hobbymaling...og nå pynter den opp på stuebordet.
Foreløbig uten "innhold".
 
FØR:
 
ETTER:
 
Og når jeg blir lei av den blå fargen, maler jeg bare over med en annen.
Enkelt og greit!
 
Langhelga nærmer seg slutten, bare en dag igjen.
 
Ha en fin søndag!
 
Klem fra Inger Johanne

1 kommentar:

Lite hi sa...

Hei! :)

Så nydelig vasen din ble. Jeg er så glad i den blåfargen!

Jeg skulle gjerne gitt deg fargekoden, men jeg kan ikke se at den står på boksen. Jeg har i hvert fall brukt oljemaling. På boksen står det blant annet B-base og "SG372 441057" - vet ikke om det kan være fargekoden?


Ha en flott søndag! Klem fra Lite hi