søndag 5. mai 2013

Dagens frokost

Kankje litt sent å vise bilde av dagens frokost, men når mitt motto er; bedre sent enn aldri, legger jeg likevel ut bilde. Jeg prøver å minimere mengden av karbohydrater i kosten så før frokost i dag var jeg igang med å lage musli. Ferdige frokostblandinger inneholder som kjent mye sukker, så vi en  hjemmelaget variant uten sukker er topp. Oppskriften fant jeg her
Jeg blandet det med tyrkisk joggert, og med litt blåbær på toppen smakte det veldig godt.
Dette blir nok frokosten denne uka!
 
 Sammen med te (uten sukker) i favorittkoppen min, ble det en god start på dagen.

 
Brettet er malt i fargen isvann, det var tidligere hvitt.
 
Ha en fin uke!
Jeg har to dagers arbeid (dobbeltarbeid på grunn av forestilling på kvelden tirsdag)  så er det helg igjen.
 
Inger Johanne

Ingen kommentarer: