onsdag 1. oktober 2014

Sokkestrikk

Julegavestrikkinga pågår for fullt. Noe blir vellykket, andre ting blir mindre vellykket.
Noe blir for lite, noe blir for stort.
Jeg har bestilt mere garn fra "Strikkenett", både "Alpakka" og "Fabel" fra Drops.
Jeg satte i gang med et nytt prosjekt med det samme, selv om jeg skulle gjort ferdig diverse påbegynte produkter i stedet. Men det er noe ekstra med å starte på nye strikkerier, med nytt garn og nye farger.

Jeg strikker på sokkene "Issmelting" fra Bittamis design.
Og jeg ble sååå fornøyd med fargesammensetningen.









Flere prosjekter står for tur!


Ha en fin onsdagskveld!

Høstklem fra Inger Johanne

(som har litt problemer med opplasting av bilder)


2 kommentarer:

Mitt lille roterom sa...

Ja, dette var nyyyydelige farger sammen!
Alltid morsomt å begynne på noe nytt ;)

Ønsker deg flotte høstdager fremover!

Klem fra Ann Elisabeth

Inger Johanne sa...

Takk for det Ann Elisabeth!
Her går det i julegaveproduksjon...men det er jo artig! Kos deg og nyt høsten, med eller uten strikking.
Klem fra nord