fredag 15. august 2014

Sommer på Kreta

En fantastisk sommer er over.
Med strålende vær både i sør og i nord, kan vi ikke klage over ferien som har vært.
Jeg har allerede jobbet ei uke, og er nå klar for å ta imot 19 spente unger på mandag.
Høsten er i anmarsj, og jeg gleder meg til mørke kvelder, tente stearinlys og et håndarbeid i hendene. Da har jeg det bra.
 
Men likevel drømmer jeg meg tilbake til Kreta.
For første gang i mitt 37 årige liv, har jeg vært i "syden".
Ei fantastisk uke fra begynnelse til slutt.
Med masse god mat, sol, varme og godt badevann og fullstendig avslapping!
Det er nok ikke siste gang vi har vært i varmere strøk.
 


















 
 
Ser det ikke deilig ut?
 
Nå blir det endelig blogging igjen.
Har nemlig hatt store problemer med å laste opp bilder til nettalbumet, men nå får jeg det til igjen.
HÆRLIG!
 
 
God fredagskveld!
 
Inger Johanne

Ingen kommentarer: