onsdag 2. juli 2014

Jeg har snekret igjen

Endelig har jeg snekret bord til verandaen. Det har vært i mine tanker i minst ett år.
Vi hadde tidligere et rundt plastbord (forferdelig kjedelig), men med den smale plassen vi har der ute måtte vi smyge oss forbi og helst holde inn mage og hofter hver gang vi skulle passere.
Det var vanskelig å finne et bord som var smalt nok, så derfor tok jeg "saga i egne hender".
Jeg er inspirert av Mrs. Hardy, og har fulgt hennes "oppskrift".
 
Bordet ble et ekte hjemmelaget et!
Snekret sammen av "konstruksjonsvirke" (tror jeg det heter)...
Og det bør nok males etter hvert.
 
 









 
Og nei, jeg er ikke fornøyd med fargen på huset vårt, men ettersom vi har bodd her kortest (enebolig i rekke - vi i midten av tre), så lar jeg være å bringe ny husfarge på bane.
 
Nå mangler jeg stoler. Ser for meg at pinnestoler i ulike farger hadde blitt tøft.
Ka trur du?
 
 
I morgen er det fjortis-feiring her i huset.
Sønnen ble 14 år søndag, men da satt vi i bil på vei hjem fra Sverige, så vi tar familiesammenkomsten i morgen.
Håper på fint vær, slik at vi kan teste om bordet holder flere asjetter enn bare en.
 
Kos dæ!
 
Inger Johanne
 

1 kommentar:

Unknown sa...

Je er nok en gang imponert! Kanskje du vil ha noen av kjøkkenstolene våre? Må nok pusses og fiffen på, men det kan hende det går bra :)