søndag 15. juni 2014

Garnsalg og pinsehelg

Garnsalg er fine greier.
Og heller ikke i år klarte jeg å motstå fristelsen.
Denne våren var det salg på ullgarn fra Drops, og jeg benyttet meg av det gode tilbudet.
Faktisk har jeg planer for alt garnet jeg kjøpte, og det skal bli julegaver til liten og stor.
 



Det rosa garnet er allerede på pinnene.
Og hva det skal bli får du senere.
 
 
I pinsehelga var vi så heldig at vi fikk delta i konfirmasjon i Elgå.
Mitt første tantebarn ble konfirmert, og vi hadde en strålende dag.
Neste år er det faktisk vår tur...
 
 






 
 Hele helga var preget av deilig vær med masse sol.
Det ga en fin ramme rundt feiringen.
 
Disse bildene er tatt i hagen hos mamma og pappa.
 
I morgen starter siste arbeidsuke før det er 7 uker ferie og avspasering.
Det skal selvfølgelig bli veldig deilig!
Denne helga har jeg tilbrakt bak datamaskinen for å skrive vurderinger.
Og det kjennes i nakken.
Kunne nok aldri hatt en kontorjobb...
 
Inger Johanne
 
 

Ingen kommentarer: