lørdag 30. november 2013

Ufyselig snøvær kan også være fint

Huff som timene og dagene går. Jeg planlegger så mange gjøremål hver dag, men når jeg setter meg ned om kvelden og har "opptelling" er det ofte veldig mye jeg ikke får gjort. Som oftest er det ting jeg har lyst til å gjøre; lage julepynt, pakke inn gaver, strikke, sy... og mye, mye mer. Jeg tror jeg må ta nettene til hjelp jeg gitt.
Nye gardiner og adventsstjerna kom i alle fall opp i kveld, og den er allerede tent.
Jeg elsker det duse lyset fra stjerna, og blir ikke helt ferdig med å se på den.
 
Ute har det vært ufyselig snøvær i kveld, men se så fint det ble på vinduet. Hvem har sagt at vi trenger å spraye snø på vinduet, når vi likevel får det naturlig.
 


 
Håper du nyter lørdagskvelden og adventstiden som kommer.
Jeg gjør det, selv om det er travelt.
 
Helgeklem fra Inger Johanne
 

1 kommentar:

Kaspara sa...

Hei Inger Johanne
Nydelig varmt lys i stjernen i vinduet også kom jeg på at jeg har jo denne JUL-lysestaken jeg også. Det får bli en loftstur i morgen på jakt etter den.
Tusen takk for koselig hilsen og søte ord! Så morsomt at du har prøvd adventskransen og at den ble så velsmakende!
Tror jeg har lagt ut oppskriften før en gang også ja, men fant den ikke under fristende oppskrifts-etiketten i margen.
Gode førjulsdager til deg!
Klem fra Kaspara