mandag 22. april 2013

Loppis meg her, og loppis meg der

I høst blir det hele 16 år siden jeg flyttet fra sør til nord i landet. Jeg stortrives med å bo i en middels stor by, så her blir jeg nok. Men en bakdel finnes; det er altfor lite loppemarkeder i nærheten. Kjenner at jeg blir grønn av misunnelse når våren kommer, og bloggerne som bor lenger sør i landet skriver om det ene loppemarkedet etter det andre. Til og med 3-4 på samme helg. Urettferdig!
I Bodø er det tre bruktbutikker som jeg tar turen innom stadig vekk, men jeg savner flere loppemarkeder. Noen kupp har jeg gjort rundt omkring men jeg vil ha mer...
Den siste turen jeg hadde fikk jeg med meg ei lampe hjem. Foreløpig er den plassert på loftstua, så får vi se etter hvert hvor den får sin plass. Den er jo enkel å flytte på da.
 


 
Ha en fin loppesesong da dere!
 
Klem fra Inger Johanne

Ingen kommentarer: