mandag 28. januar 2013

Et friskt innslag

Jeg har ikke grønne fingre, og kommer antageligvis aldri til å få det.
Men blomster har jeg likevel fått mer og mer sansen for.
Jeg elsker blomster i rosafarger, og da vi skulle ha storfeiring av 10-årsdag forrige helg, måtte jeg gå til innkjøp av primula.
Da jeg dagen etter ble fortalt at de er vanskelig å holde i live, tenkte jeg at dette vil bli en kortvarig lykke.
I dag har jeg tatt bilde av de, så kan jeg se tilbake på de fine blomstene jeg engang hadde...men jeg har de fortsatt altså.




Etterhvert innser jeg også at jeg må lære meg å bruke kameraet jeg fikk for snart ett år siden.
Skjønner ikke helt lysinnstillinger o.l noe som fører til gule og mørke bilder.
Noen som har gode fotosider å anbefale?

Nå er det Northug på TVn.

Inger Johanne

Ingen kommentarer: