lørdag 29. desember 2012

Hjemmelagde julegaver

I nord er det vnidfullt i dag. Så dagen tilbringes innendørs med fyr i ovn, og fortsatt montering av teppet.
Juleaften er over for flere dager siden, og jeg regner med at alle har åpnet pakkene.
Derfor kan jeg vise noen av årets hjemmeproduserte julegaver.
Som tidligere år ble tiden knapp før pakkene måtte sendes med post, og jeg glemte å ta bilde av de siste jeg lagde. Noen har jeg vist tidligere på bloggen også.








For flere år siden broderte jeg flere duker i hardangersøm. Dette er den første som er helt ferdig, resten ligger i plastposer og venter på at noen skal forbarme seg over dem...
Denne duken er ca. 120 x 120 cm stor.


Beklager at bildekvaliteten er dårlig. Vanskelig med godt fotolys vinterstid her nord.
Men nå går vi mot lysere tider. Snart ser vi sola igjen.

Ha en fin lørdag og 5. dag jul.

Klem fra Inger Johanne

2 kommentarer:

Anna Therese sa...

Så mye fint du har laget i julegaver :) Eg sendte gaver litt for fort eg også så eg mangler noen bilder på luer og skjerf..men men :)
Ønsker deg et riktig godt nyttår <3

Inger Johanne sa...

Godt nytt år til deg også.
Er ganske fornøyd med antall hjemmelagde julegaver i år, men enda kan det forbedres. Tenkte å starte på produksjonen allerede rett over nyttår...