lørdag 6. oktober 2012

Forandringer

Med høsten kom også ønske om forandringer hjemme hos oss. En kveld jeg la meg, etter å ha drukket altfor mye kaffe og derfor ikke fikk sove, kom tankene inn på muligheten for å forandre i stua.
Jeg måtte stå opp igjen, måle ut om det passet slik jeg tenkte og legge fram forslaget for min bedre halvdel.
Og tro det eller ei, han var enig.
Torsdag er vaskedag i huset, og da var det klart for ommøblering.
Viser bilde av "ene delen" i dag, må nemlig sy noen puter til sofaen før jeg viser det fram...
OBS: mange bilder etterfølger








 Sjenken står fortsatt umalt, men nå skal den snart til pers. Og den blir hvit.
Muligens bytter sjenken og gyngestolen plass også.


 Gyngestolen samboeren har fått hos tanta si har fått flytte ned fra loftsstua.
Liker den veldig godt.


Ved siden av skapet skimtes sofaen. Der stod spisestua tidligere.



 Mine aller første sko. Ser ut som jeg gikk mye i min barndom...






Ha en strålende lørdag!
Nå skal jeg ned på syrommet og børste støv av symaskina.

Klem fra Inger Johanne

Ingen kommentarer: