lørdag 25. august 2012

Enkelt og greit

Etter mange timers irritering, noen diskusjoner med mannen i huset og venting og tenking gjorde jeg det midliertidig enkelt og greit.
Jeg har hatt lyst på sofa av paller på loftsstua, som en billig midlertidig løsning. Mannen i huset syns ikke det var noen god løsning, og slik gikk det til at loftsstua ble ei "rotestue" uten innredning og system. Nå har jeg startet med å få litt orden der oppe, slik at den iallefall kan brukes.
Vi har to tjukke madrasser som brukes ved overnatting, og jeg gjorde det enkelt og greit. La de oppå hverandre, pyntet med puter og ordnet en sofa.
 
 









Sengeteppet har bestemor heklet til meg for mange år siden.
 
 
 





 
 
Vi har fotballhelg, og har hentet fram vinterklærne for oss som står på sidelinja.
Surt og kaldt i nord.
 
Ha en god lørdagskveld!
 
Inger Johanne

1 kommentar:

Mitt lille roterom sa...

Ja, dette var en enkel og grei løsning, og det ser skikkelig innbydende ut til å slenge seg nedpå :)
Håper fotballhelga ikke har vært for kald, ønsker dere en fin søndagskveld!