tirsdag 26. juni 2012

Ferietid

Oi, det var lenge siden... På slutten av et skoleår er det mye som skjer på jobb, så bloggen har vært nedprioritert. Men nå er jeg tilbake, og i feriemodus.
Tredje dag av en etterlengtet sommerferie nærmer seg slutten. Som lærer har jeg lang ferie, og jeg nyter det virkelig. I to dager har jeg hjulpet gode venner/ kolleger med å male huset utvendig. Og da ble jeg så inspirert så jeg fikk malt litt videre på garderoberommet/ hobbyrommet her hjemme også. Du skal se at jeg en vakker dag blir ferdig med rommet.

For to og ei halv uke siden kjøpte jeg en bukett med nellik. Og det blir ikke siste gang. De har holdt seg (nesten) like fine helt til i dag, da hang de utover vasen.
Jeg klippet de kortere, og satte de i flere små.
Det pynter opp hos oss akkurat nå.



Vasene og duken er loppefunn.

Noe av det som er vanskelig med innredning og interiør er å finne ut hva man skal ha på veggene. Vi mangler mye både her og der, og har flere veggflater som er "tomme". Men det kommer litt etter litt.
Jeg er glad i hyller, så jeg har hengt opp denne i stua.
Den er pyntet med bilder av mannen og søstera, i tillegg til mannens avdøde mamma og hennes tvillingbror.
Broderiet har jeg laget.






Jammen ble det ikke plass til en blomst der også...

Nå er jeg klar for bloggerunde, kanskje litt kreativt, og kveldsmat.
For den som har ferie gjelder det å nyte sommernatta (som forøvrig er både kald og regnfull).

Ha en fin tirsdagskveld!

Inger Johanne

Ingen kommentarer: