torsdag 29. mars 2012

Hurra, jeg vant!

Jeg var så heldig å vinne premie på denne fine bloggen, og dette kom i posten i går. Tusen takk!
Har ikke bestemt hva jeg skal bruke garnet til, men noe blir det iallefall.
 Og sjokoladen blir nok snart spist...



Det nærmer seg påskeferie med stormskritt. 4 timer undervisning i morgen, og så er det ei og ei halv uke fri. Det blir bypåske i år, og vi satser på turer til havet og på "fjellet". Og kanskje noen turer ut på verandaen...
I tillegg må jeg male "garderoberommet"/ hobbyrommet, og rett og slett få system der. Håpet er å få orden i sysakene, og få sydd litt i påsken.
Jeg ser virkelig fram til sene kvelder, sene morgener og noen late dager (med trim innimellom).


Inger Johanne

1 kommentar:

Berit sa...

Så fint det kom vell frem!
Ønsker deg en god påske :)