Google+ Followers

tirsdag 12. juli 2011

Duk til utebruk

Jeg har en liten samling stoff som jeg bruker når jeg syr. Har veldig lyst på mer, så rop ut hvis du ønsker å gi bort noe... Jeg tok skjærematta og kniven ut på altanen, og kunne nyte været og utsikten samtidig som jeg klippet lapper. Ser du ett hull i altanen ja? Det er fordi vi må bytte ut et råttent bord.





Klippet 64 biter, 15 x 15 cm.
Noen stoffer fra Tilda, noen dynetrekk-stoffer kjøpt på loppis. Tilsammen mange flotte farger.




Og når man ikke har fått i orden syrommet, så sitter man ved kjøkkenbordet. Gleder meg til den dagen jeg slipper å dra fram og pakke ned alt utstyr for hver gang...

Sydde sammen lapp for lapp til ei remse på 8 lapper. Til slutt sydde jeg alle 8 remsene sammen.







Og vips har jeg en duk til utebruk. Ikke helt ferdig montert, men da regnet kom hastet det ikke med å få den ferdig. Likevel, jeg har prøvd den på bordet ute, og det funket.


Ingen kommentarer: