tirsdag 12. juli 2011

Duk til utebruk

Jeg har en liten samling stoff som jeg bruker når jeg syr. Har veldig lyst på mer, så rop ut hvis du ønsker å gi bort noe... Jeg tok skjærematta og kniven ut på altanen, og kunne nyte været og utsikten samtidig som jeg klippet lapper. Ser du ett hull i altanen ja? Det er fordi vi må bytte ut et råttent bord.





Klippet 64 biter, 15 x 15 cm.
Noen stoffer fra Tilda, noen dynetrekk-stoffer kjøpt på loppis. Tilsammen mange flotte farger.




Og når man ikke har fått i orden syrommet, så sitter man ved kjøkkenbordet. Gleder meg til den dagen jeg slipper å dra fram og pakke ned alt utstyr for hver gang...

Sydde sammen lapp for lapp til ei remse på 8 lapper. Til slutt sydde jeg alle 8 remsene sammen.







Og vips har jeg en duk til utebruk. Ikke helt ferdig montert, men da regnet kom hastet det ikke med å få den ferdig. Likevel, jeg har prøvd den på bordet ute, og det funket.


Ingen kommentarer: